Toggle

Armin van Buuren en de Jaguar XE: de Experience of a Lifetime

- Nederlandse hoofdrolspeler in Europese introductiecampagne Jaguar XE

- Experience of a Lifetime: kans op een exclusief VIP-weekeinde op Ibiza

- Deelnemers krijgen toegang tot exclusieve Spotify-playlists

De Nederlander Armin van Buuren speelt de hoofdrol in de spectaculaire social media-campagne ‘The Experience of a Lifetime’, die wordt opgezet rond de introductie van de Jaguar XE. Een belangrijk onderdeel is een wedstrijd waarbij deelnemers kans maken op een VIP Experience op Ibiza met Armin van Buuren en de nieuwe Jaguar XE.

The Experience of a Lifetime, de spectaculaire campagne rond de Europese introductie van de Jaguar XE, gaat op 1 juli van start. De spil is www.arminxe.com (http://www.arminxe.com/). Hier is om te beginnen een speciale ‘launch-film’ van de Jaguar XE te zien. Armin van Buuren stuurt daarin een rode XE-S op hoge snelheid over een circuit. Deze film legt een verband tussen het optreden voor 100.000 enthousiaste fans en de bijzondere ervaring van het rijden in een Jaguar XE. De site linkt ook direct door naar alle ‘social conversations’ die via #ArminXE worden gevoerd.

Kans op de Experience of a Lifetime

Een bijzonder onderdeel van de campagne is een wedstrijd waarbij deelnemers kans maken op een VIP-weekeinde op Ibiza. Op het programma staan een ontmoeting met Armin van Buuren en een prachtige rit in een Jaguar XE. Het derde hoogtepunt is een feest in Ushuaia met een optreden van Armin van Buuren. Om kans te maken op de prijs, dient een deelnemer een ‘party dream team’ samen te stellen door twee vrienden uit te nodigen. Details daarover zijn beschikbaar op http://www.arminxe.com/. Ook los van de kans op de hoofdprijs is deelname de moeite waard. Alle deelnemers krijgen toegang tot de exclusieve XE Spotify-playlists die speciaal voor deze campagne worden beheerd door Armin van Buuren. In totaal komen er vier van deze exclusieve playlists.

Al langer een team

De Jaguar XE (http://www.jaguar.nl/jaguar-range/xe/index.html) en Armin van Buuren hebben wat met elkaar gemeen: ze zijn vernieuwend, spraakmakend en ze presteren maximaal. Daarom is Van Buuren al langer Jaguar-ambassadeur in Nederland. Nu wordt de samenwerking op internationaal niveau verder uitgebreid. Armin van Buuren daarover: “Het is geweldig dat de relatie met Jaguar nu op Europees niveau wordt doorgetrokken. Ik kijk er naar uit om de prijswinnaars te ontmoeten! Voor mij is optreden een vorm van kunst. Het is dan ook een eer om te werken voor een iconisch merk dat deze visie deelt. Tijdens de filmopnames voor de campagne ben ik onder de indruk geraakt van het rijgedrag en de prestaties van de Jaguar XE – ik kan niet wachten tot de mijne wordt afgeleverd!”

Aldo van Troost, Marketing Communicatie Manager Jaguar Nederland over de samenwerking: “De Europese actie met Armin van Buuren is de gedroomde uitbreiding van het ambassadeurschap van Armin voor Jaguar Nederland en past perfect bij de verjonging van het merk Jaguar. Met de komst van de Jaguar XE en deze campagne komt dat nu in een stroomversnelling.”

De Jaguar XE is nu te zien bij Automobielbedrijf CITO. Er zijn diverse 20%-modellen. Hij is leverbaar vanaf € 39.990 (http://www.jaguar.nl/jaguar-range/xe/pricing-specs/index.html) of met Operational Lease vanaf € 699/maand.